راز موفقیت

رازهای زندگی و موفقیت از زبان بزرگان ! اسرار موفقیت در زندگی را بهتر بشناسید ؟!

راز موفقیت

رازهای زندگی و موفقیت از زبان بزرگان ! اسرار موفقیت در زندگی را بهتر بشناسید ؟!

follow up ( پیگیری )


اکثر افرادی که این تجارت به آنها معرفی می شود ، مدت زمانی نیاز دارند که بتوانند در مورد این تجارت تصمیم بگیرند ، اینجا است که بحث پیگیری و فالوآپ به وجود می آید. توجه داشته باشید که بهترین شیوه این است که بعد از اتمام جلسه مشاوره ، قرار ملاقات جلسه بعدی تان را به صورت حضوری مشخص نمایید.

یادتان باشد که پیگیری شما تعهدتان را به این تجارت به دیگران نشان می دهد و آنها درک می کنند که شما چقدر در کارتان جدی هستید.

اکثر افراد در این مرحله کوتاهی می کنند و این مهمترین عامل دلسردی و ناامیدی است.

به خودتان بقبولانید که پیگیری بعد از پرزنت بسیار بسیار ضروری و حیاتی است و احتمال اینکه افراد بدونپیگیری مستمر شما وارد این تجارت شوند بسیار بسیار کم است. پیگیری را تا زمانی ادامه دهید که جواب « بلی» یا « خیر » را از فرد بگیرید.

بدون پیگیری مناسب و صحیح همه کارهایی که تا به حال انجام داده اید مانند نوشتن لیست ، دعوت و مشاوره و پاسخ به objectionها وقت تلف کردنی بیش نیست.

بنابراین پیگیری کردن باعث می شود که فرد مشاوره شده در روند انجام این تجارت بیشتر قرار بگیرد و فواید و مزایای این تجارت را بیشتر درک کند و همچنین طی پیگیری مردم تعهدتان و اشتیاقتان به این کار را خواهند دید و

« پیگیری شما کلید تصمیم گیری صحیح آنها می باشد.»

 

بهترین زمان پیگیری کردن طی 24 تا 48 ساعت بعد از زمان پرزنت می باشد و بهترین مکان برای انجام آن شرکت و هر جایی می تواند باشد به شرطی که فرد مقابل در آنجا احساس اطمینان کند.

گاهی اوقات هنگام انجام فالوآپ ، فرد مقابل ساکت می ایستد و به ظاهر هیچ سوالی ندارد ، در این موارد ، شما پیش قدم شوید و سوالاتی از وی بپرسید . این سوالات باید به گونه ای باشد که ، سوالات و افکار احتمالی فرد مقابل را در بر داشته باشد به طور مثال بپرسید :

(( .... آیا کاملآ plan  پورسانت دهی را فهمیده ای ؟.....

کدام قسمت مشاوره کار برایت جالبتر بود ؟......

کدام قسمت مشاوره کار برایت سنگین بود؟

وسوال مهمتر کی خرید می زنی ....... ))

(هرگز این سوال رو نپورسید: نظرت در مورد کار چیه)

اگر بعد از جوابی که به این سوالات می دهید باز هم فرد مقابل ساکت بایستد و سوالاتی نداشته باشد ، قرار بعدی تان را با او مشخص کنید و از وی بخواهید که در این مورد بیشتر فکر کند. توجه کنید که پیگیری شما باید مستمر و با پشتکار کامل صورت گیرد تا ارزشمند باشد. شاید فرد مقابل طی چند هفته و یا حتی چند ماه ، نیاز به پیگیری داشته باشد ، در طی این زمان همیشه با وی در تماس باشید و او را از روند کار و پیشرفت تجارتتان باخبر سازید به طوری که او بداند شما هنوز او را فراموش نکرده اید.

 

 « در این تجارت همیشه درهایتان به روی دیگران باز باشد. »

 

شما هرگز نخواهید دانست که فرد مقابل چه زمانی ذهنیت اش به طور کامل تغییر خواهد کرد و تصمیم به ورود به این تجارت را خواهد گرفت.؛ بنابراین پیگیری مداوم کلید طلایی ورود افراد است.

نکته آخر اینکه اگر شما طی یک ماه ، یک تا دو مشاوره انجام دهید به نظر می رسد که این تجارت را جدی نگرفته اید و آن را به صورت یک سرگرمی دنبال می کنید. اگر واقعآ می خواهید در این حرفه موفق شوید نیاز است که طی یک هفته حداقل 4 تا 5 مشاوره برگزار کنید و به دنبال راه دیگری برای ورودی گرفتن نباشید و بیش از حد ، منتظر افراد نمانید.

برخی از افرادی که شما مشاوره می کنید ، احتمال ورودشان به این تجارت زیاد نیست بنابراین با تعداد مشاوره بیشتر و همراه با آن پیگیری صحیح می توانید فردی را که ترجیح می دهید وارد این کار کنید. همانطور که گفته شد شما باید قانون 3/97 را به عنوان یک نگرش بپذیرید. توجه داشته باشید که همه افراد در N.Mسازمانشان را بدون داشتن زیرمجموعه شروع به ساختن کردند.

هدف اصلی شما در طی مشاوره و پیگیری این است که اگر فرد برای خودش رویایی دارد ، رویایش را برایش بزرگ کنید ( Vision  سازی ) و اگر رویایی ندارد ، رویاهای مختلفی را برایش ایجاد کنید چون در غیراینصورت تلاش شما بی نتیجه خواهد بود. اگر به صورت مداوم تجارتتان را به افراد زیادی معرفی کنید مطمئن باشید که سرانجام در این کار موفق خواهید شد ، هیچ کس ، هیچ چیزی را بدون تلاش و کوشش نمی تواند بدست بیاورد بنابراین برخیزید و این تجارت را به نحو صحیح شروع کنید.

« کسی که بیشترین مشاوره را انجام دهد ، برنده تر است »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد