راز موفقیت

رازهای زندگی و موفقیت از زبان بزرگان ! اسرار موفقیت در زندگی را بهتر بشناسید ؟!

راز موفقیت

رازهای زندگی و موفقیت از زبان بزرگان ! اسرار موفقیت در زندگی را بهتر بشناسید ؟!

10 راز موفقیت در کسب و کار کوچک با استفاده از کارت پستال

10 راز موفقیت در کسب و کار کوچک با استفاده از کارت پستال



      

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک ممکن است این سوال را از خودتان بپرسید که چرا به جای ابزار تبلیغاتی مثل آگهی در روزنامه محلی از کارت پستال استفاده کنیم؟

     

اگر تبلیغ در روزنامه و فروشگاه های محل برای شما مفید بوده پس لطفا این کار را متوقف نکنید. اما اگر مثل کسب و کار های کوچک دیگر توانایی پرداخت هزینه این نوع تبلیغات را ندارید، از این راه استفاده کنید.


با این تصور اجازه دهید 10 راز موفقیت در کسب و کار با استفاده از کارت پستال را به شما نشان دهیم:


1- بازاریابی از طریق ارسال کارت پستال بسیار مقرون به صرفه است،  حتی برای کسب و کار های کوچک. هزینه پست یک کارت پستال تقریبا 40٪ کمتر از پست یک نامه معمولی است. زیرا در این حالت دیگر نیازی به تا کردن کاغذ ، داخل پاکت کردن و چسب زدن نیست و هزینه خرید پاکت و کاغذ و پرینت کردن وجود ندارد.

2- بازاریابی از این طریق باعث میشود دیگر رقبای شما از این موضوع اطلاعی پیدا نکنند . در صورتی که وقتی شما آگهی تبلیغاتی در روزنامه چاپ می کنید، مطمئنا آنها نیز خبر دار می شوند.

3- از این طریق به آسانی می توانید نتیجه را پیگیری کنید. میتوانید به مشتریان خود بگویید که با همراه داشتن این کارت می توانند از تخفیف ویژه در زمان خرید از فروشگاه شما برخوردار شوند. یا هنگام خرید از سایت اینترنتی شما و یا از طریق تلفن، از کد مخصوص روی کارت استفاده کنند.

4- کارت پستال ها چند منظوره هستند. با یک ارسال شما میتوانید مشتریان بالقوه را پیدا کنید و مشتریان قبلی را بیشتر جذب کنید. کارت پستال چیزی نیست که فقط آن را از طریق پست ارسال کنید، شما میتوانید از آن به عنوان یک کارت بزرگ و یا یک پستر برای معرفی محصولاتتان و همچنین به مانند یک برگه که اطلاعات تقریبی به مشتری می دهد، استفاده کنید.

5- کارت پستال می تواند، شما را به یک نام تجاری معروف تبدیل نماید، کاری که ابزارهای تبلیغاتی دیگر نمیتوانند. اگر به ارسال کارت پستال بطور مدام ادامه دهید؛ شما و کالایتان معروف خواهند شد و به شهرت میرسید.

6- بررسی کارکرد کارت پستال نیز آسان است. کارتها را به گروه مشخصی از افراد ارسال کنید و ببینید چند نفر از آنان پاسخ می دهند. اگر نتیجه رضایت بخش بود، شما میتوانید کارتها را به همه جا ارسال کنید.

7- کارت پستالها وقت مردم را هدر نمی دهد و حتی نیازی نیست که در پاکتی را برای خواندن پیغام شما بازکنند.

8- این کارتها جای زیادی اشغال نمیکنند و مشتری شما میتواند آن را در جیب یا کیف خود جای دهد و حتی آنها می توانند کارت پستال شما را روی در یخچال خود بچسبانند!

9- چاپ این کارت ها چه از طریق پرینتر شخصی خودتان باشد و یا شرکتهای چاپ کارت، بسیار کم هزینه است. 

10- بازگرداندن این کارتها نیز آسان است. کافیست از مشتری بخواهید که کارت را به فروشگاه بیاورد و با نشان دادن آن شامل تخفیف میشود. و یا اینکه بر روی هر کارت یک کد رهگیری درج نمایید تا مشتریان با استفاده از آن در سایت اینترنتی شما و یا با ارائه آن به صورت تلفنی از خدمات شما بهره گیرند.

تخفیف از طریق این کارتها یا 10 درصد کاهش قیمت با داشتن کد کارت،  ایده است که هم قادر به پیگیری کارتهای خود هستید و هم  مشتریان را برای خرید از شما تشویق میکند.

موفقیت بازار شما از راه کارت پستال حتمی است . روزهای موفقی را برایتان آرزومندیم. 


مترجم: خانم برجی  - با تشکر فراوان از ایشان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد